شب خوش


























بسیجیان شهرستان کوهدشت

امروز دنبال قلم و کاغذی گشتم تا بنویسم از دردام بنویسم از دلم که سنگین شده ، دیگه تاب تحملش رو ندارم ، دیگه صبر ندارم خدایا تا کی باید ببینم این دوروییها رو. به قول آقا امروزه دشمن و دوست ، ظالم و مظلوم از هم جدا کردنش سخت شده . خدایا ادعای ولایت مداری داریم و بویی از ولایتی بودن را نداریم خدایا آقا چه مظلومه، آقا از دست ما دوروها چه می کشه؟!

وقتی این عمار آقا بلند میشه عماریون کجان؟

عماریون همان هایی هستند که ادعای تخصص گرایی می کنند ولی نیروهایی از آنها حمایت می کنند هیچ گونه تخصصی ندارند و با بند پ و ... باید ها را القا می کنند؟!

عماریون همان هایی هستند که فرمایشات آقا را مبنی بر جاذبه و دافعه را به خوبی اجرا کردند؟!

عماریون همان هایی هستند که اتحاد بین مسلمین را در جلوی همه برنامه های خود قرار داده اند؟!

عماریون همان هایی هستند که ادعای پاک بودن و خوب بودن را دارند؟!

عماریون همان هایی هستند که قدرت کوچکترین انتقادها را ندارند و با کوچکترین انتقاد سریع منتقد را حذف می کنند؟!

عماریون همان هایی هستند که تمام آرمان های انقلاب را زیر پا می گذارند؟!

عماریون همان هایی هستند که حق های زیادی بر گردن خود دارند؟

عماریون همان هایی هستند که ...

وای وای به خدا یه لحظه فکر می کنم می بینم آقا عجب صبری داره که ما رو تحمل می کنه ! هر روز تو فرمایشاتش سخنی از آه و ناله بلند است.

آقا من و امثال من دل شما رو خون کردیم .

فردا در محضر امام زمان در قبال امانتی که به ما داده بود چه جوابی داریم!! چه جوابی در قبال شهدا داریم!

چه جوابی در قبال امام داریم!

به خدا ما دیگه نهایت شیم؟!

با نام امام و شهدا و انقلاب در حق همه اینها ظلم کردیم . شرمنده امام زمانم - شرمنده سید روح الله - شرمنده شهدا . چند وقت پیش وصیت نامه شهید علمدار رو خوندم و در اختیار شما عزیزان قرار دادم:

«زماني که زير تابوت مرا گرفتيد و به سوي آرامگاه مي بريد تا مي توانيد مهدي (عج) و فاطمه (س) را صدا بزنيد . تنها اميد من که همان دستمال سبزي است که هميشه در مجالس و محافل مذهبي همراه من بوده، به اشک چشم دوستانم متبرک شده است روي صورتم بگذاريد .»

شهید عملدار زمانی که از شب اول قبر می ترسه از آخرت می ترسه وای به من رو سیاه چه جوابی دارم در جواب این همه حق شکنی ها؟ در مقابل این همه گناه که فقط خود خودم می دانم؟ از تمام ریا کاریهام،  از تمام دوروییهام، از ...

کاش ما آدما شبا بشینیم کارای روزمون را یه بازنگری کوچک بکنیم. ببینیم چکار کردیم و نکردیم ، دل کی رو شکستیم و دل کیا رو شاد کردیم . کجای کارمون اشتباه و کجا درست بود؟

یا نه اشتباه کردم هیچ فکر نکنیم بخوابیم شب خوش!!!!

امشبو با دل پری خوابیدم و دعاهای زیادی کردم.

ای خدای مهربان ...............




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در جمعه 18 شهريور 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
Design By : Night Melody